Ο Tupac και ο Ice Cube αναφέρονται συχνά ως 2 από τους μεγαλύτερους MC’s της γενιάς τους, όπως και ο Kendrick Lamar. Ωστόσο, ο άνθρωπος που γεφύρωσε αυτές τις γενιές και έβαλε ξανά το Hip-Hop της Δυτικής Ακτής στον χάρτη, συχνά παραλείπεται από αυτή τη συζήτηση.

Όταν ο The Game κυκλοφόρησε το πρώτο του άλμπουμ «The Documentary» το 2005, το έκανε σε μια εποχή που το Hip-Hop είχε κατακλυστεί από ονόματα όπως ο Eminem, o 50 Cent, o T.I., o Kanye West και ο πρόσφατα «συνταξιούχος», Jay-Z. Ενώ πολλές περιοχές εκπροσωπούνταν στη ραπ μουσική – Ανατολική Ακτή, Μεσοδυτικές Πολιτείες και Νότος – η Δυτική Ακτή, ήταν πολύ ήσυχη, σε σχέση με την ακμή της στα μέσα της δεκαετίας του ’90 με τους δίσκους της Death Row.

Από τη στιγμή που ο The Game μπήκε στη σκηνή, αναπλήρωσε εμφανώς το παλιό Compton, ενώ παράλληλα εγκαινίαζε μια νέα εποχή για το Hub City. Όσο ευπρόσδεκτο κι αν ήταν το «The Documentary» ωστόσο, ο ίδιος ο Game επισκιαζόταν συχνά από τους γύρω του καλλιτέχνες, δηλαδή τον Dr. Dre και τον 50 Cent.

Για αυτούς αλλά και για πολλούς άλλους λόγους, το όνομα του Game δεν αναφερόταν συχνά σε συζητήσεις για τους κορυφαίους 5 MC’s.

Την περασμένη βδομάδα, ο The Game εμφανίστηκε στη γνωστή ραδιοφωνική εκπομπή «LA Leakers» των DJ Sourmilk και Justin Credible, όπου πατώντας πάνω σε ένα πρωτότυπο beat του Hit-Boy, απέδειξε με ένα freestyle περίπου 4 λεπτών γιατί αποτελεί έναν από τους πιο υποτιμημένους MC’s στην ιστορία.

“Lyrically, miracally, spiritually here in the flesh
How I’m not Top 5? Niggas appear to be deaf”

Δείτε το ασύλληπτο freestyle του The Game εδώ:


Like it? Share with your friends!

0

What's Your Reaction?

omg omg
0
omg
love love
0
love
lol lol
0
lol
fail fail
0
fail
Shotgun