Με αφορμή το νέο του βίντεο κλιπ βρεθήκαμε με τον Geo RVSD από τους WNC και τα είπαμε σχετικά με το εγχώριο ραπ και την όλη φάση. Για όσους δεν ξέρουν το WNC είναι ένα γκρουπ από νέους ραπ καλλιτέχνες που έχουν ως concept να ανεβάζουν τα κομμάτια τους κάθε Τετάρτη στις 21:00 (Wednesday Night Cypha). Οι WNC αποτελούνται από τους Geo RVSD, dPans, Brando, Marseux, Mr. Blz, Decipher και τα τραγούδια τους χαρακτηρίζονται από ένα ρεύμα ποίησης και ρομαντισμού.

Click by: ziantarisss

– Από που βγήκε το Geo RVSD;

Βασικά, με λέγαν Geo από το δημοτικό. Χρειαζόμασταν ένα tag για να παίζουμε παιχνίδια, όποτε το είχα Geo. Όταν μπήκα στους WNC ήθελα να βρω κάτι παραπάνω γιατί Geo το έχουν όλοι οι rappers της Ελλάδας, όποιον λένε Γιώργο τον κάνει Geo. Άρα, μιλούσα με τον κολλητό μου τον Sero και, καθώς ψάχναμε το εναλλακτικό όνομα, μου λέει «ρε είσαι πολύ ανάποδος» και τότε λέω «τέλεια, Reversed!»

Click by: ziantarisss

– Μόλις έβγαλες το νέο σου video clip με τίτλο «Μετάβαση», πες μας λίγα λόγια αυτό.

Το video clip λέγεται Μετάβαση, ανέβηκε 1 Μαρτίου του ‘19, το γυρίσαμε στην Κέρκυρα, σε γνωστά spots της πόλης, με την καινούρια παρέα, με πολύ κόπο και φροντίδα. Ήθελα να δείξω το νέο περιβάλλον, εξού και το όνομα, η μετάβαση από την παλιά ζωή εδώ. Επίσης, με το video clip ήθελα να ζωντανέψει και λίγο το κανάλι μου γιατί με το project WNC είχαμε επικεντρωθεί εκεί πέρα. Τώρα έχει αρχίσει ο καθένας να δουλεύει και λίγο μόνος του και ξεχωριστά και αυτό πιστεύω είναι καλό.

– Πόσο καιρό ακούς και ασχολείσαι με το rap;

Rap ακούω από τον καιρό που με θυμάμαι, από το δημοτικό σίγουρα. Σκέψου πρώτη φορά άκουσα β’ δημοτικού το «Αλαντίν» των ΖΝ, μεγάλο κομμάτι, και επίσης «Όλα Είναι Τζόγος» των FlowJob εκείνη την χρονιά. Τώρα, γράφω από Γ’ δημοτικού αλλά, ξέρεις, για πλάκα. Official, με το γράψιμο ασχολούμαι από Α’ Γυμνασίου.

– Πως προέκυψε η φάση με το WNC;

Ιντερνετικά. Εγώ άκουγα πάντα Solmeister. Είχε ένα κακό τίτλο παλιότερα, ενώ ήταν πάρα πολύ καλός για μένα και πάντα με εξίταρε το γεγονός ότι είναι ο rapper που αγαπάς ή μισείς πολύ και εγώ τον αγαπούσα πολύ. Οπότε, τον άκουγα από πολύ παλιά, συνεργασίες με Toquel και λοιπά, και όταν ξεκίνησε να κάνει το Cool Kids Never Die το ‘15, του έστειλα ένα μήνυμα που του έλεγα «Props, μου άρεσε η στροφή στην καριέρα σου κλπ» και του έστειλα ένα κομμάτι, δειλά-δειλά, και του είπα αν θέλει να το τσεκάρει και περιέργως του άρεσε. Ύστερα, τα ΄παμε ιντερνετικά και με γνώρισε στον SikOne Brando και τον dPans, πάλι ιντερνετικά, και ξεκινήσαμε να μιλάμε. Λίγους μήνες μετά, ήρθαν στην Θεσσαλονίκη για ένα live του Sol που το ανοίγαμε σαν «Τελευταία Στιγμή», όπου ήταν ο Blake και ο dPans και εγώ με τον SikOne σαν solo artists. Αυτό ήταν και το πρώτο μας live.

– Είσαι από τους λίγους που δεν έχει βάλει την μουσική του σε καλούπια, κάτι που είναι δύσκολο για τα δεδομένα της Ελλάδας. Πως και έγινε αυτό και δεν πήγες με την πεπατημένη;

Κοίτα, μεγαλώσαμε σε μια εποχή που εγώ όσο αγαπούσα το boom bap άλλο τόσο μου πλασάρανε το trap στο κεφάλι. Δηλαδή άκουγα μόνο boom bap μέχρι τα 16 μου που τότε όλοι ξεκίνησαν να πατάνε trap beats. Και όταν ξεκίνησε να παίρνει μια ρώτα όλο αυτό και ξεκίνησαν να πατάνε σωστά, σαν τον Anser που γουστάρω τέρμα σε trap beats όπως στο «Παρανάλωμα» και στο καινούριο το «Πια Δεν Με Νοιάζει». Επιπλέον, με τα beats του Eversor ελευθερώθηκε το μυαλό μου. Έτσι, και με την βοήθεια του Sol, που είναι ο δικός μου μουσικός πατέρας και των παιδιών, είπαμε να προσαρμόζουμε το δικό μας στυλ και στα παλιά και στα καινούρια ακούσματα. Κατά κάποιο τρόπο αυτή είναι η φάση.

– Τι σου δίνει έμπνευση να γράψεις;

Όταν κλαίω συνήθως οι γυναίκες. Γενικά, ο καλλιτεχνικός τρόπος ζωής στην Κέρκυρα που είναι πάρα πολύ όμορφο μέρος και έχω εμπνευστεί από πολλά μέρη της Κέρκυρας. Τώρα αν πω ότι μου δίνει έμπνευση η καθημερινότητα θα είναι λίγο κλισέ αλλά, ξέρεις, μπορεί να γίνει κάτι στην σχολή, να μου την πει κάποιος, να γυρίσω σπίτι και να πω τώρα θα δεις και να γράψω κάτι για αυτό. Οπότε, ό,τι συμβαίνει τριγύρω μου.

– Στα κομμάτια σου κάνεις πολλές αναφορές στην Κέρκυρα. Τι το διαφορετικό έχει η Κέρκυρα από Αθήνα/Θεσσαλονίκη;

Εγώ μεγάλωσα Θεσσαλονίκη, οι φίλοι μου το WNC είναι Αθήνα, επομένως πάντα έκανα το Αθήνα Θεσσαλονίκη. Η Κέρκυρα έχει extreme διαφορά γιατί είμαστε ένα μικρό χωριό. «Ένα κρεβάτι είναι» μου είπε μια φίλη μου πριν έρθω στην Κέρκυρα, «θα έρθεις εδώ και θα τους γνωρίσεις όλους» και ισχύει. Αλλά ξέρεις ποιο είναι το ωραίο; Ότι το rap στα ‘17 μου πήγε καλά στο WNC και το είδα πιο σοβαρά. Όχι λεφτά αλλά να το προωθήσω όσο μπορώ, ξέρεις, μπορεί κάτι να γίνει από την όλη φάση. Ήθελα να περάσω Κέρκυρα (Τμήμα Τεχνών Ήχου και Εικόνας) για να γίνω κινηματογραφιστής και έλεγα δεν ξέρω για το rap και ήρθα εδώ πέρα και είναι το νησί του rap. Έχει extreme rappers, όπως ο CB, που τον γνωρίζω προσωπικά, και γενικά Spitting Flames, ο Marco Bartoli, ο Raporter που σπουδάζει και αυτός στο Ιόνιο Πανεπιστήμιο και όλο αυτό είναι πολύ θετικό για μένα. Το vibe είναι extreme.

Click by: ziantarisss

– Πως βλέπεις την φάση στην Ελλάδα;

Υπάρχει μια γενικότερη έχθρα. Πάντα ένοιωθα ότι αυτό που γινόταν στην Ελλάδα είναι ότι αν κάτι ενοχλεί κάποιον δεν το αφήνει στην άκρη, δεν το παραγκωνίζει και βγάζει πολύ μίσος πάνω του και δεν ξέρω γιατί. Σίγουρα δεν είμαι κάθετος με το diss και με τις κόντρες αλλά η μόνη διαμάχη που ακούω όταν βγαίνω έξω είναι boom bap ή trap. Και τα δύο ρε φίλε. Έχουμε πάρα πολύ καλούς boom bappers, έχουμε πάρα πολύ καλούς trappers και έχουμε πάρα πολύ καλούς boom bappers, οι οποίοι ξεκίνησαν πλέον να κάνουν, όπως ΜΚ και Complex. Οι τύποι είναι οι top rappers στην Ελλάδα αυτή την στιγμή, ειδικά οι Complex που μου φέραν μια grime μεριά από Μεγάλη Βρετανία, και είμαι σε φάση «Ναι ρε φίλε, αυτό θέλω να ακούω. Θέλω να ακούω πειραματισμό!». Και η φάση στην Ελλάδα είναι ότι πολλοί κάνουν rap και το θεωρούν κακό. Εγώ λέω ας κάνουν και οι καλοί θα ακουστούν.

Click by: ziantarisss

– Υπάρχει κάτι που δεν έχει έρθει στην χώρα μας σε θέμα ραπ;

Λείπει η νοοτροπία του πως πουλάς το rap σου. Πλέον έχουν υπογράψει μερικοί σε δισκογραφικές αλλά μέχρι πρότινος πολλοί rappers δεν ήθελαν να βάλουν την μουσική τους ούτε σε μαγαζιά, ούτε να υπογράψουν μουσικά, ούτε καν να πάρουν έναν manager όπου με τους σωστούς όρους θα τους εξασφάλιζε ένα venue για να παίζεις, λίγα λεφτά παραπάνω που δεν βλάπτουν και καμία χορηγία για να βγάλεις την μέρα σου. Άρα, μόνο καλό μπορεί να κάνει αυτό. Οπότε, στην Ελλάδα λείπει η οργάνωση, το πως πουλάω την μουσική μου και το πως την δείχνω στον κόσμο. Επίσης, κακό είναι που δεν ψάχνονται και προς τα έξω. Δεν ακούν οι νέοι hip hop ακροατές ξένους καλλιτέχνες παρά μόνο όσους είναι στα τωρινά trends και δεν είναι καλό το να ακούς κάτι και να μην γνωρίζεις τις ρίζες του.

– Ποιοι είναι οι 5 αγαπημένοι σου rappers και για ποιο λόγο ο καθένας;

Θα βγάλω απέξω το crew μου και τον Sol που είναι οι καλύτεροι rappers της γης και θα σου πω τους υπόλοιπους με τυχαία σειρά. Μηδενιστής που έβγαλε τον Μεγάλο Ήρωα 2 και έκανε τώρα μεγάλο extreme comeback, όπου έχω μεγαλώσει με τον Μεγάλο Ήρωα 1 που είναι το καλύτερο battle CD της 20ετίας στην Ελλάδα. Iratus, που ίσως να μην τον ακούω τόσο φανατικά πλέον, αλλά για το τι σήμαινε για μένα όταν άρχισα να ακούω FullFace στο γυμνάσιο και τα σπάγαμε πάντα, όπου ήταν και το δεύτερο μου live, το πρώτο ήταν Ραψωδός φιλόλογος όπου είναι ο επόμενος. Ραψωδός Φιλόλογος για όλη την καριέρα του στους Ladose, για ό,τι έχει προσφέρει στην Ελληνική σκηνή, για τον λυρισμό του και για το πόσο καλός άνθρωπος είναι που τον γνώρισα στο Gagarin τα Χριστούγεννα και μου μιλούσε σαν να θέλει να προσεγγίσει ένα παιδί που ακούει μουσική. Λεξ γιατί το ΤΚΠ και το 2ΧΧΧ αναβίωσαν ένα είδος στην Ελλάδα που είχε πεθάνει για μένα και ισχύει αυτό που είχε πει: «μου είπανε να πω εγώ το έφερα τα μπ@σταρδα», όπου έφερε ένα στυλ στην Ελλάδα που έλειπε και με πιάνει και λίγο το τοπικιστικό μου μιας και είμαι από Θεσσαλονίκη και μεγάλωσα με Ανάποδα Καπέλα και Βορ.Ας και πάντα ήταν living legends για μένα. Οπότε Λεξ για την ιδιαιτερότητά του και για την στιχουργική του και ΜΚ επειδή επίσης είναι Θεσσαλονικιός και μεγάλωσα και με Άλυτους Γρίφους, για το flow του, για το στιλ του, για το ότι δεν δίστασε ποτέ να αλλάξει, γιατί όταν έβγαλε το Μαύρο Αυτοκίνητο και του είπαν «τι είναι αυτό;» αυτός, αντί να βρει δικαιολογίες, τους είπε «αυτό κάνω!» και στον νέο του δίσκο το απογείωσε.

– Τι να περιμένουμε από εσένα και τους WNC;

Την Μεγάλη Τετάρτη έχουμε το επετειακό live των WNC που γίνεται κάθε χρόνο στο Gagarin. Παίζουμε εμείς, το σχήμα που είναι πάνω στην σκηνή, ο Solmeister θα είναι όπως πάντα εκεί για εμάς και να πει και αυτός 5 κομμάτια. Το καλοκαίρι θα παίξουμε στην Θεσσαλονίκη. Δεν ξέρω αν πρέπει να το πω, αλλά έχω στα σκαριά ένα project, το οποίο είναι σε πολύ αρχικό στάδιο και δεν θέλω να επεκταθώ αλλά μπορείς να πεις ότι είναι ένα project. Είναι κάτι πολύ όμορφο, το οποίο ετοιμάζω και με τους φίλους μου από την Αθήνα και την βοήθεια του μεγάλου παραγωγού και sound engineer Numberless. Δεν ξέρω πότε και τι αλλά πηγαίνει πάρα πολύ καλά μέχρι τώρα.


Like it? Share with your friends!

0

What's Your Reaction?

omg omg
0
omg
love love
0
love
lol lol
0
lol
fail fail
0
fail
Pakis

Γεννημένος τον Δεκέμβριο του 99 στην Αμφιλοχία και μεγαλωμένος στην αγροτική επαρχία της Αιτωλοακαρνανίας. Από πολύ μικρός κόλλησε το μικρόβιο της ραπ καθώς στην ηλικία των 4, μέσω της τηλεόρασης αρχικά και έπειτα μέσω κάποιου μεγαλύτερου ξαδέρφου του, γνώρισε και αγάπησε τους Goin’ Through, τους Nevma και τους Stavento. Κάπου κοντά στα 12 με 13, γνώρισε κάποια πιο underground ονόματα, όπως Ραψωδός φιλόλογος και Βήτα Πεις, από τον μεγαλύτερο αδερφό του και εκεί ερωτεύτηκε την rap. Ωστόσο, το digging αυτής της μουσικής δεν ήταν καθόλου εύκολο καθώς δεν υπήρχε internet στο σπίτι και μετρημένοι στα δάχτυλα του ενός χεριού ήταν οι συνομήλικοί του που άκουγαν τότε rap. Έτσι, όταν έβρισκε internet κατέβαζε όσο το δυνατόν περισσότερα τυχαία τραγούδια έβρισκε των αγαπημένων του καλλιτεχνών και ύστερα στο σπίτι καθόταν και τα έλιωνε. Κάπου τότε θα αρχίσει να γράφει τις δικές του ρίμες με το όνειρο να γίνει ένας σπουδαίος rapper. Στα 17, θα κάνει τις πρώτες του απόπειρες στο χώρο του beatmaking από εφαρμογές στο κινητό, μιας και δεν υπήρχε υπολογιστής στο σπίτι. Πλέον, σπουδάζει ηχοληψία στο Τμήμα Τεχνών Ήχου και Εικόνας της Κέρκυρας, ενώ στον ελεύθερό του χρόνο εξασκείται πάνω στον τομέα του producing beatmaking από τον προσωπικό του υπολογιστή και ταυτόχρονα αρθρογραφεί για θέματα που αφορούν την ελληνικό rap μουσική. Στόχος του είναι όταν τελειώσει τις σπουδές του, να ανοίξει το δικό του studio ηχογράφησης ενώ μεγάλο του όνειρο είναι να δημιουργήσει μια δισκογραφική εταιρία όπου θα βοηθήσει τους καλλιτέχνες να προωθήσουν την μουσική τους και να μπορούν να ζουν από αυτήν.